Afscheid Henk van den Berg in de gemeenteraad.

Door Theo Müller-Königkrämer op 1 mei 2018

Afscheid College 2014-2018

Afgelopen donderdag trad het nieuwe collega aan, maar namen we ook afscheid van het oude. In het bijzonder van Henk van den Berg, die eerst 4 jaar voor PvdA Heumen in de gemeenteraad zat en daarna 16 jaar wethouder voor PvdA/GroenLinks is geweest.
Een wethouder die een stabiele factor was en maar liefst vier burgemeesters heeft meegemaakt. En een wethouder die veel meer en minder ingewikkelde dossiers heeft behandeld. En de voorman was van de succesvolle samenwerking PvdA/GroenLinks in Heumen.
Henk, heel erg bedankt voor alles!
En we wensen het nieuw benoemde college veel succes!

We nemen later in ALV-verband nog afscheid van Henk als oud-wethouder en oud-raadslid voor PvdA en Pvda/GroenLinks Heumen.

In 1989 ben ik geboren in Gorinchem en na mijn studies in Nijmegen zijn we in het mooie Malden terechtgekomen, waar ik woon met mijn vrouw Chantal en onze kinderen. In het dagelijks leven ben ik accountmanager bij een mediabedrijf voor vaktijdschriften in Nijmegen. We voelen ons echt thuis in Malden. De PvdA is voor mij