Amendementen verkiezingsprogramma

Door Adrie Claassen op 1 november 2017

Beste partijgenoten,

Gisteravond is tijdens onze bestuursvergadering het concept-verkiezingsprogramma vastgesteld. Op de Algemene Ledenvergadering van 14 november in Overasselt wordt het programma definitief vastgesteld. Via e-mail heeft u het concept-verkiezingsprogramma inmiddels ontvangen. Tot 7 november hebben alle leden de mogelijkheid amendementen in te dienen. Daarna zal de programmacommissie haar advies opstellen ten aanzien van deze amendementen, waarna de ledenvergadering de definitieve keuze kan maken.

Amendementen kunnen bestaan uit het toevoegen van tekst, het weglaten van tekst of het veranderen van tekst. In dit laatste geval moet een voorstel voor de verandering worden bijgevoegd.

Amendementen kunnen worden ingediend via de mail aan [email protected] of [email protected].

Een dezer dagen ontvangen jullie ook de concept-kandidatenlijst.

Bent u geen lid, maar zou u informatie over ons verkiezingsprogramma willen ontvangen? Neem dan contact op met ons via bovengenoemde mailadressen.

Met hartelijke groeten,

Adrie Claassen, secretaris

Adrie Claassen

Mijn belangstelling voor de politiek werd gewekt ten tijde van het schaduwkabinet Den Uyl dat voor de Tweede Kamerverkiezingen van 1971 geformeerd werd op basis van progressieve samenwerking tussen PvdA, D66 en PPR (een van de voorlopers van GroenLinks). Het leidde vooralsnog niet tot succes, maar bij de Tweede Kamerverkiezingen van eind 1972 zorgde de

Meer over Adrie Claassen

Waar ben je naar op zoek?