Door Theo Müller-Königkrämer op 25 oktober 2017

Ledenvergadering 14 november

Op 14 november a.s. organiseren we een Algemene Ledenvergadering voor alle leden van de PvdA in Heumen.

De belangrijkste thema’s die we bespreken zijn:

Verkiezingsprogramma
De programmacommissie heeft op de openbare bijeenkomst in de Muse op 28 september hebben we de eerste aanzet voor het concept-programma gepresenteerd. Omdat we voor het eerst in 16 jaar weer zelfstandig meedoen hebben we eerst ideeën opgehaald bij mensen thuis om onze sociaaldemocratische grondslag van eerlijke kansen te verrijken. Tijdens de bijeenkomst in de Muse zijn er veel ideeën gedeeld waar de commissie mee aan de slag is gegaan.
Het nieuwe concept-programma sturen we twee weken voor de ALV naar alle leden.

Kandidatenlijst
We bespreken de concept-kandidatenlijst. Het bestuur heeft reeds Ans Stunnenberg als kandidaat-lijsttrekker en Joep Witsiers als kandidaat-runner-up gepresenteerd. Hiermee hebben we ervaring en verjonging als basis voor onze nieuwe fractie. Inmiddels is de termijn verstreken waarbij mensen zich konden aanmelden voor de hogere posities op de lijst. De kandidaatstellingscommissie, bestaande uit Adrie Claassen en Hans Hautvast heeft met verschillende mensen gesprekken gevoerd en zullen hun bevindingen met het bestuur bespreken. Op basis hiervan stelt het bestuur een concept-kandidatenlijst op die op de ALV met de leden besproken wordt. Uiteindelijk beslissen de leden over de lijst.

Campagne
Graag bespreken we de opzet van de campagne om de verkiezingen tot een succes te maken.

Wilt u hierbij aanwezig zijn?
Kom dat op 14 november naar het Verenigingsgebouw in Overasselt (Willem-Alexanderstraat 1). Toegang is bedoeld voor leden en aspirant-leden. Bent u nog geen lid, maar zou u eventueel lid willen worden om samen met ons te werken aan gelijke kansen en aandacht voor iedereen in Heumen? Neem dan contact met ons op:

Wilt u ons iets vragen?

• Vul dan hieronder uw naam, mailadres en uw vraag in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op!
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Mijn naam is Theo Müller-Königkrämer, ik ben 34 jaar en woon met mijn gezin in de Molenwijk Malden. In het dagelijks leven ben ik accountmanager/commercieel manager bij een mediabedrijf in Nijmegen. De PvdA is voor mij geen oude partij met holle frasen, maar voor een partij met een krachtig idee: solidariteit en gelijke en duurzame