Iedereen doet mee en iedereen aan het werk

Onze opgave is het er alles aan te doen om de lokale bedrijvigheid te stimuleren en lokaal en regionaal te zorgen voor werkgelegenheid. En mensen, via ons Werkbedrijf, te begeleiden naar, liefst betaald werk. Och lukt het niet iedereen financieel. om mee te doen. Mensen die al lang moeten rondkomen van het sociaal minimum moeten soms nee zeggen tegen een sportvereniging, uitje of een verjaardag of zelfs de verjaardag van hun kinderen niet vieren omdat nou eenmaal alles zijn prijs heeft. Wij vinden dat mensen die 120% van het sociaal minimum of minder inkomen hebben, recht hebben op bijzondere bijstand. Dus financiële ondersteuning van de gemeente.

Ans Stunnenberg

Ans was in de periode 2020-2022 wethouder sociale zaken. Portefeuilles: Sociale zaken (Werk en inkomen, participatie, statushouders en inburgering, armoede beleid) Zorg en welzijn (WMO, Jeugd, Beschermd wonen en maatschappelijke opvang). Ik ben Ans Stunnenberg, getrouwd met Leo. Politiek ben ik actief sinds 2008. Eerst als fractievolger en commissielid. Daarna ruim 9 jaar raadslid en

Meer over Ans Stunnenberg