Voor iedereen

De PvdA wil dat Heumen een toegankelijke gemeente is die niemand uitsluit. Soms ongewild of onbedoeld, kunnen mensen met een fysieke of verstandelijke of psychiatrische beperking niet meedoen. Simpelweg omdat gebouwen of voorzieningen niet toegankelijk zijn. Maatregelen waar we aan moeten denken: geen obstakels voor sporters met een beperking, goed leesbare en begrijpelijke website en (digitale) formulieren. Maar ook in de openbare ruimte komen mensen die niet zo gemakkelijk bewegen veel obstakels tegen. Dat moet anders.

Ans Stunnenberg

Ans was in de periode 2020-2022 wethouder sociale zaken. Portefeuilles: Sociale zaken (Werk en inkomen, participatie, statushouders en inburgering, armoede beleid) Zorg en welzijn (WMO, Jeugd, Beschermd wonen en maatschappelijke opvang). Ik ben Ans Stunnenberg, getrouwd met Leo. Politiek ben ik actief sinds 2008. Eerst als fractievolger en commissielid. Daarna ruim 9 jaar raadslid en

Meer over Ans Stunnenberg