Debat in Heumen: flexibel OV

Door Theo Müller-Königkrämer op 5 maart 2018

Theo Müller-Königkrämer (kandidaat nr. 4, links) en Theo van Koningsbruggen (nr. 10) tijdens het debat in Heumen.

Maandag waren we aanwezig bij een mooi debat in De Terp in Heumen. Een van de thema’s was het openbaar vervoer voor de kernen. Ons voorstel over flexibel vervoer werd positief ontvangen door een aantal partijen.

Wij zijn voor openbaar vervoer, in flexibele vorm. Omdat het zonde is om lege bussen te laten rijden moeten we op zoek naar nieuwe vormen van openbaar vervoer. Meer op maat en met extra aandacht voor ouderen en mensen met een beperking. Als je zelf niet meer mobiel genoeg bent, is openbaar vervoer nodig om mee te kunnen doen in de samenleving. Ook voor de kerkdorpen.

Er zijn reeds mogelijkheden voor flexibel vervoer. Wij willen in de volgende collegeperiode de (bestaande) mogelijkheden in kaart brengen, realiseren en goed onder de aandacht brengen.

Lees ook ons verkiezingsprogramma.

In 1989 ben ik geboren in Gorinchem en na mijn studies in Nijmegen zijn we in het mooie Malden terechtgekomen, waar ik woon met mijn vrouw Chantal en onze kinderen. In het dagelijks leven ben ik accountmanager bij een mediabedrijf voor vaktijdschriften in Nijmegen. We voelen ons echt thuis in Malden. De PvdA is voor mij