Debat in Heumen: flexibel OV

Door Theo Müller-Königkrämer op 5 maart 2018

Theo Müller-Königkrämer (kandidaat nr. 4, links) en Theo van Koningsbruggen (nr. 10) tijdens het debat in Heumen.

Maandag waren we aanwezig bij een mooi debat in De Terp in Heumen. Een van de thema’s was het openbaar vervoer voor de kernen. Ons voorstel over flexibel vervoer werd positief ontvangen door een aantal partijen.

Wij zijn voor openbaar vervoer, in flexibele vorm. Omdat het zonde is om lege bussen te laten rijden moeten we op zoek naar nieuwe vormen van openbaar vervoer. Meer op maat en met extra aandacht voor ouderen en mensen met een beperking. Als je zelf niet meer mobiel genoeg bent, is openbaar vervoer nodig om mee te kunnen doen in de samenleving. Ook voor de kerkdorpen.

Er zijn reeds mogelijkheden voor flexibel vervoer. Wij willen in de volgende collegeperiode de (bestaande) mogelijkheden in kaart brengen, realiseren en goed onder de aandacht brengen.

Lees ook ons verkiezingsprogramma.

Mijn naam is Theo Müller-Königkrämer, ik ben 34 jaar en woon met mijn gezin in de Molenwijk Malden. In het dagelijks leven ben ik accountmanager/commercieel manager bij een mediabedrijf in Nijmegen. De PvdA is voor mij geen oude partij met holle frasen, maar voor een partij met een krachtig idee: solidariteit en gelijke en duurzame