Verkiezingsprogramma 2022-2026: Lokaal en Sociaal

Het verkiezingsprogramma van de PvdA Heumen gaat over ons allemaal.

De PvdA is trots dat we de afgelopen jaren ons wonen, werken en leven in Heumen hebben verbeterd. We zijn ook trots op u, de inwoners van Heumen, die in de coronacrisis naast elkaar hebben gestaan en oog voor elkaar hebben gehad. We zijn trots dat Heumen een gemeente is met een rijk verenigingsleven met veel vrijwilligers.

We gaan vol voor een schone gemeente die klaar is voor de toekomst. En voor een gemeente die dicht bij de inwoners staat. Belangrijk is dat iedereen goed werk heeft voor een fatsoenlijk salaris, er een betaalbare woning is voor iedereen, en je een steuntje in de rug krijgt als je het nodig hebt. En in onze gemeente moet iedereen zich veilig voelen.

Het volledige verkiezingsprogramma kun je ook bekijken in PDF en eventueel zelf printen door hier te klikken.

Wij hebben hier haalbare en realistische plannen voor.

Klik op een van de thema’s voor onze ideeën en plannen voor de komende vier jaar:

1. Gelijke kansen voor iedereen

2. Omzien naar elkaar

3. Betaalbaar wonen

4. Een schone toekomst

5. Veiligheid

6. Wat voor gemeente moet Heumen zijn?

We zijn optimistisch over hoe we de toekomst kunnen vormgeven. Met onze ideeën voor Heumen, Malden, Nederasselt en Overasselt kunnen we daar samen aan werken.

Doet u met ons mee?
Stem 16 maart PvdA Heumen! Naar een sociaal en duurzaam Heumen!